La reserva d'un espai a la fira s'haurà de fer a través d'aquesta mateixa pàgina web.
Per poder iniciar la contractació, cal estar registrat com a usuari de l'Àrea privada.
*La reserva inclou corrent elèctric fins a 1,1kw. Si es necessita més potència, s'ha de contractar a part
*És necessari portar un allarguis de 15m mínim amb connexió tipus Cetac
*És estrictament obligatori vestir-se d'acord amb l'estètica medieval
De l'1 de juliol al 10 de setembre: Enviament de sol·licituds per poder participar a la fira.
Fins el 20 d'octubre: Notificació per part de l'organització de l'acceptació o denegació de les sol·licituds.
Fins el 3 de novembre: Realització del pagament (pagament online amb targeta a la vostra àrea privada)
Del 6 al 8 de desembre: de 10.00h a 20.00h
Dia 5 de desembre: de 9.00h a 19.00h
Dia 8 de desembre: a partir de les 20.00h i
Dia 9 de desembre: de 9.00h a 18.00h
TAVERNES –mín.4m lineals
Zona 1: 1.497€ (metre extra: 467,30€)
Zona 2: 1.198€ (metre extra: 374,30€)
Zona 3: 898€ (metre extra: 280€)
ALIMENTACIÓ (embotit, formatge, pa i pastisseria)–mín.3m lineals
Zona 1: 940€ (metre extra: 391€)
Zona 2: 751€ (metre extra: 313€)
Zona 3: 564€ (metre extra: 234€)
ALIMENTACIÓ (altres productes alimentaris) –mín.3m lineals
Zona 1: 562€ (metre extra: 391€)
Zona 2: 450€ (metre extra: 313€)
Zona 3: 337€ (metre extra: 234€)
ARTESANIA –mín.3m lineals
Zona 1: 281,30€ (metre extra: 118€)
Zona 2: 225€ (metre extra: 94€)
Zona 3: 168€ (metre extra: 70,62€)
HERBES –mín. 4m lineals
Zona 1: 884€ (metre extra: 276,60€)
Zona 2: 707€ (metre extra: 221€)
Zona 3: 530€ (metre extra: 166€)
* PREUS SENSE IVA (10%)
Aquest any estem treballant per un concurs renovat, estigueu pendents de les
informacions que anirem publicant els propers mesos
Us recordem que tingueu preparada la documentació que caldrà adjuntar com a requisit obligatori
durant el procés d'inscripció:
> FOTOGRAFIA/ES DE LA PARADA
> DECLARACIÓ RESPONSABLE, que us podeu descarregar aquí (model segons sector)
* La declaració responsable ha de ser amb data de 2025
* És indispensable que estigui signada pel titular de la sol·licitud i que coincideixi amb el titular del codi sanitari
> Declaració Responsable sectors alimentació, tavernes i herbes
> Declaració Responsable sector artesania
> CODI SANITARI *sectors Alimentació i Herbes
* El codi sanitari ha d’anar a nom del titular de la sol·licitud. Els expositors que no tinguin el codi sanitari a
nom del titular, hauran de presentar el codi de venda ambulant. Si el codi sanitari és a nom d’una empresa,
el titular de la sol·licitud hauria de ser la mateixa empresa.
> ACREDITACIÓ DE PRODUCCIÓ ARTESANAL *sectors Alimentació i Artesania
* És necessari adjuntar còpia del carnet d’artesà. Si està en tràmit, cal presentar-ne la sol·licitud. En cas de
no tenir-lo, és necessari adjuntar dossier gràfic explicatiu del procés de producció artesanal.
Llegiu-vos atentament el reglament de la fira abans d'iniciar el procés d'inscripció.
LES INSCRIPCIONS S'OBRIRAN EL DIA 1 DE JULIOL
Documents relacionats
Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies
© 2025 Lasevaweb Global Web Services S.L. TOTS ELS DRETS RESERVATS