Informació Expositors 2025


 




 

La reserva d'un espai a la fira s'haurà de fer a través d'aquesta mateixa pàgina web.

Per poder iniciar la contractació, cal estar registrat com a usuari de l'Àrea privada.

*La reserva inclou corrent elèctric fins a 1,1kw. Si es necessita més potència, s'ha de contractar a part

*És necessari portar un allarguis de 15m mínim amb connexió tipus Cetac

*És estrictament obligatori vestir-se d'acord amb l'estètica medieval



De l'1 de juliol al 10 de setembreEnviament de sol·licituds per poder participar a la fira.

Fins el 20 d'octubre: Notificació per part de l'organització de l'acceptació o denegació de les sol·licituds.

Fins el 3 de novembre: Realització del pagament (pagament online amb targeta a la vostra àrea privada)

 



Del 6 al 8 de desembre: de 10.00h a 20.00h

Dia 5 de desembre: de 9.00h a 19.00h

Dia 8 de desembre: a partir de les 20.00h i

Dia 9 de desembre: de 9.00h a 18.00h



       

 

TAVERNES –mín.4m lineals

Zona 1: 1.497€ (metre extra: 467,30€)

Zona 2: 1.198€ (metre extra: 374,30€)

Zona 3: 898€ (metre extra: 280€)


ALIMENTACIÓ
(embotit, formatge, pa i pastisseria)–mín.3m lineals

Zona 1: 940€ (metre extra: 391€)

Zona 2: 751€ (metre extra: 313€)

Zona 3: 564€ (metre extra: 234€)


ALIMENTACIÓ
(altres productes alimentaris) –mín.3m lineals

Zona 1: 562€ (metre extra: 391€)

Zona 2: 450€ (metre extra: 313€)

Zona 3: 337€ (metre extra: 234€)


ARTESANIA
–mín.3m lineals

Zona 1: 281,30€ (metre extra: 118€)

Zona 2: 225€ (metre extra: 94€)

Zona 3: 168€ (metre extra: 70,62€)


HERBES
mín. 4m lineals

Zona 1: 884€ (metre extra: 276,60€)

Zona 2: 707€ (metre extra: 221€)

Zona 3: 530€ (metre extra: 166€)


* PREUS SENSE IVA (10%)



Aquest any estem treballant per un concurs renovat, estigueu pendents 
de les
informacions que anirem publicant els propers mesos

 




Us recordem que tingueu preparada la documentació que caldrà adjuntar com a requisit obligatori
durant el procés d'inscripció:

> FOTOGRAFIA/ES DE LA PARADA

> DECLARACIÓ RESPONSABLE, que us podeu descarregar aquí (model segons sector)

   * La declaració responsable ha de ser amb data de 2025

   * És indispensable que estigui signada pel titular de la sol·licitud i que coincideixi amb el titular del codi sanitari

Declaració Responsable sectors alimentació, tavernes i herbes 

Declaració Responsable sector artesania

> CODI SANITARI *sectors Alimentació i Herbes

* El codi sanitari ha d’anar a nom del titular de la sol·licitud. Els expositors que no tinguin el codi sanitari a
nom del titular, hauran de presentar el codi de venda ambulant. Si el codi sanitari és a nom d’una empresa,
el titular de la sol·licitud hauria de ser la mateixa empresa
.

> ACREDITACIÓ DE PRODUCCIÓ ARTESANAL *sectors Alimentació i Artesania

* És necessari adjuntar còpia del carnet d’artesà. Si està en tràmit, cal presentar-ne la sol·licitud. En cas de
no tenir-lo, és necessari adjuntar dossier gràfic explicatiu del procés de producció artesanal.
 


Llegiu-vos atentament el reglament de la fira abans d'iniciar el procés d'inscripció.



LES INSCRIPCIONS S'OBRIRAN EL DIA 1 DE JULIOL

 

Documents relacionats